In First Grade, students have started the school year recognizing special power in some animals. For example; the chameleon. it has the ability to adapt to new situations with joy and enthusiasm. The rabbit: it recognizes the importance of time to be successful in its activities. The cat, it models self-care and care for others.
Students recognized that there are different superheroes, not only the well known fictional ones, and made comparisons of the powers that some animals have.
“With my informed elections, I contribute to build a better world.” Congratulations!
Ana María Moreno Spanish Teacher LE
Resumen: En transición, los estudiantes han comenzado el año escolar reconociendo un poder especial en algunos animales, como el camaleón, que tiene la capacidad de adaptarse a nuevas situaciones con alegría y entusiasmo; el conejo, que reconoce la importancia del tiempo para tener éxito en sus actividades, y el gato, que modela el autocuidado y el cuidado de los demás.
Los estudiantes reconocieron que hay diferentes superhéroes, no solo los conocidos de ficción, e hicieron comparaciones de los poderes que tienen algunos animales.
“Yo, con mis elecciones informadas, contribuyo a construir un mundo mejor.” !Felicitaciones!
Comments