top of page

Shared Bread: a Great Initiative

The Rochester Educational Foundation and the Sustainability Area are pleased to share with the entire community the donations to the families in this beautiful project of Shared Bread. This initiative has been so special and today we want to thank all of you for your solidarity, empathy and commitment to this cause, in favor of the 38 vulnerable families of the Institución Educativa Oficial Fonquetá de Chía. With the support of the Student Council, we were able to organize markets for these families, who have sent their gratitude to the families from Pre-Kindergarten to Eleventh Grade of Rochester School.

It is our desire to continue with the project during this academic year 2022-2023, for which we will continue to be inspired by Mother Teresa of Calcutta’s motto: “If you can’t feed 100 people, feed one.”

__________________________________________________________________

La Fundación Educativa Rochester y el Área de Sostenibilidad se complacen en compartir con toda la comunidad las donaciones a las familias en este bello proyecto del Pan Compartido. Esta iniciativa ha dado lindos frutos y hoy deseamos agradecer a todos ustedes tanta solidaridad, empatía y compromiso con dicha causa, en favor de las 38 familias vulnerables de la Institución Educativa Oficial Fonquetá de Chía. Con el apoyo del Consejo de Estudiantes, logramos organizar mercados para estas familias, quienes han enviado su gratitud a las familias de Prejardín a Undécimo Grado del Colegio Rochester.

Es nuestro deseo continuar con el proyecto durante este año académico 2022-2023, para lo cual continuaremos inspirándonos en el lema de la Madre Teresa de Calcuta: “Si no puedes alimentar a 100 personas, alimenta a una.”

 

Luis Eugenio Posada

Social Sustainability Coordinator

Rochester Educational Foundation

12 visualizaciones0 comentarios

Comments


_MG_6168-Recovered-(1).jpg

Solicita Admisión

Inspirar e educar os alunos para que assumam o controlo das suas vidas com o mundo em mente. 

bottom of page