Treats for the Heart on Halloween!

The Rochester Educational Foundation and the Sustainability Area congratulate and thank the community for the great support on Halloween. Thank you for the opportunity to share 828 bags of candy that students from Prekindergarten through Eleventh Grade collected to bring a little joy to the students of the institutions and foundations with which we work for a better country. We sweetened the lives of the children of the Fusca Educational Institution with 129 bags, the Fonquetá Educational Institution with 215 bags, the La Balsa de Chía Educational Institution with 159 bags, the Compartir Soacha Educational Institution with 70 bags and those of the San Francisco de Asís Annex School with 80 bags. We also took 45 bags of candy to the children of the Fusca neighborhood, 60 bags to the Fundación Operación Sonrisa, and 70 to the Fundación FEL. Congratulations and thank you for your heartfelt generosity!

La Fundación Educativa Rochester y el Área de Sostenibilidad felicitan y agradecen a la comunidad por el gran apoyo en la jornada de Halloween. Gracias por la oportunidad de compartir 828 bolsas de dulces que los estudiantes de Prejardín a Undécimo recogieron para llevar un poco de alegría a los estudiantes de las instituciones y fundaciones con las cuales trabajamos por un mejor país. Endulzamos la vida de los niños de la Institución Educativa Fusca con 129 bolsas, la Institución Educativa Fonquetá con 215 bolsas, la Institución Educativa La Balsa de Chía con 159 bolsas, la Institución Educativa Compartir Soacha con 70 bolsas y a los del Colegio Anexo San Francisco de Asís con 80 bolsas. También llevamos en bolsas de dulces un poco de felicidad a los pequeños de la vereda Fusca con 45 bolsas, a la Fundación Operación Sonrisa con 60 bolsas, y a la Fundación FEL con 70 bolsas. ¡Felicitaciones y gracias por su generosidad de corazón!

Luis Eugenio Posada

Coordinador de Sostenibilidad Social