News From Our Butterflies

The last day we were at school, Monday, March 16th, moms from our Parents Association (AsoPadres) visited us and handed in butterfly pupaes to those who had bought them as part of the activities we were going to hold during our traditional PI Day.  Nine days went by and, on a beautiful sunny morning, beautiful butterflies have came out!

Life means patience, transformation, innovation. Butterflies teach us that everything has its time and life is possible because we care about one another. A very special person took care of the pupae, pampered it, talked to it  and then, life was possible!

We want to thank AsoPadres for this beautiful initiative!

Resumen: el último día que estuvimos en el Colegio, lunes 16 de marzo, algunas mamás de AsoPadres nos visitaron y entregaron pupas de mariposa a aquellos que las habíamos adquirido como parte de las actividades planeadas para nuestro tradicional Día Pi. Nueves días pasaron y luego, ¡en una mañana soleada esta mariposa apareció!

La vida significa paciencia, transformación, innovación. Las mariposas nos enseñan que cada cosa tiene su tiempo y la vida es posible porque nos cuidamos los unos a los otros. Una persona muy especial cuidó la pupa de mariposa, lo consintió, le habló, estuvo cerca hasta que ¡la vida fue posible!

¡Queremos agradecer a AsoPadres por esta linda iniciativa!

1 visualización0 comentarios